niedziela, 13 maja 2012

Opolski meet // Meeting in Opole city [1]

[PL] Dawno nie byłam na żadnym lalkowym meecie, bo i czasu miałam mało i raczej nie ciągnie mnie na sztywne lokalne lalkowe meety. Jednak w ten weekend postanowiłam wybrać się do Opola, aby znów poczuć lalkowego bakcyla i spotkać się z ludźmi o takich samych zainteresowaniach. Nie wiedziałam czego się spodziewać, lecz słyszałam, ze tamtejsze spotkania są bardzo sympatyczne. Muszę przyznać, ze faktycznie- tak dobrze dawno się nie bawiłam. Spotkałam lata nie widzianych znajomych, a takze poznałam kilka nowych, niesamowicie sympatycznych osób. Dziękuję im za to, że tak pozytywnie mnie naładowali! Takze specjalne podziękowania dla tych, bez których ta wizyta w Opolu nie doszłaby do skutku. Oni wiedzą kim są :)

A teraz zdjęcia!!!!!!!!!!

+++

[ENG] It's been so long since I've been on any doll meeting. Mainly because I don't have much time and also I'm not very keen of goin' for local meetings which are really stiff. Yet I have decided to visit Opole city this weekend and have some doll related fun with people who share same hobby as me. It was great! I had reunion with old pals and also got to know new, nice people. Thank you for amazing time spent together! I am positevely charged for another few weeks :D Also special thanks to people who have made that visit possible. They know who they are :)

Now onto the pictures!!!!!!!!!!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz