poniedziałek, 27 maja 2013

LONDON MCM EXPO MAY 2013

[ENG] Just came back from London MCM Expo, May edition :) I had a  lot of fun, tho I was sitting behind my table all the time (drawing, selling prints and my OOAK products- thanks to everyone who supported me!). I've meet wonderful people, saw great things, costumes. Here are few pictures from festival. They don't do justice to how awesome expo was, but you may get some idea ;D 

Expo building

Toradora cosplayer

Wonder Woman (this girl rocks!)

'...why not cosplay MANGA itself?' 
Dress, including fabric was all handmade by this cosplayer. Brilliant idea! :D 

Grown up Madoka? Why not if so pretty.

...so much win, just SO MUCH!!!!!!!

Something for ponnies lovers


This toy was tempting me XD But I realized I would buy it and it would just garher dust...
so I made picture :P 

With dedication to one of my friends :P
(YES, You Edzia!)


Picture inception, haha


Nice and pretty

Oh lookie, me! And Wiktor as Hauru :3 

Just some cool figurines
 Game area

Loki'd!

And some stands

Giselle from Disney's Enchanted

There was a stand with doll clothing for SD boys (ofcourse I bought sth...)
And there were these cute dollies looking at customers *_* Awww~~

Lookie! countessheloise from Angel Unlimited visited my stand with her gorgeous doll *_* 
It was such a nice feeling to meet other dolly lovers after so much time! <3
Just gotta go for some local doll meeting U_U;;

4 komentarze:

  1. Mała Mi >w< Ja ostatnio zastanawiałam się co wywalić z pokoju, żeby mieć mnij kurzu, a skończyłam z nowym pluszakiem w drodze X'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D No, ja ostatnio sie stopuję z kupowaniem 'zbieraczy kurzu' XD; (chociaż dolfy też nic innego ostatnio nie robią, lol).

      Usuń
    2. Mi wsiąkło gdzieś większość rzeczy dolfowych i nawet nie chce mi się przez to wyciągać dolfów i robic im fot, a na rzeczy dla nich po prostu kasy mi żal. Zwłaszcza, że znowu po latach kompletnie mnie wciągneły klimaty manga/anime xDDD, a doler stoi za wysoko w porównniu do tych czasów, kiedy kupowałam rzeczy dla dolfów (oddajcie mi moje 2.20 za dolara kurna ;-;)

      Usuń
  2. raj dla zabawkowiczów i lalkowiczów! zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń