poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Mischa (LTF Shiwoo) arrival

[PL] Dziś po pracy dostałam wreszcie mojego Shiwoo. Jest całkiem słodki, pominąwszy tuńczykowe usta z firmowego mejkapu.Przymierzyłam go do ciałka Odi, odcień skóry jest prawie idealnie taki sam, także póki nie będzie mnie stać na drugie ciałko, to lalki będą dzielić jedno. Nowy domownik został ponadto ochrzczony imieniem Mischa. 

+++

[ENG] Today, after work, I received my LTF Shiwoo faceplate. It's quite cute despite tuna coloured lips from default make-up. I have put it on Odi's body, resin match is almost perfect so untill I will be able save enough monies to buy another body, Odi & her new mate will share one. Oh, yeah, I've named Shiwoo Mischa, hope ye all like it. 





2 komentarze:

  1. śliczny piegus :) Ale przy imieniu Mischa moje pierwsze skojarzenie to Misha Collins... Będziesz musiała pokazywać go często, żebym nabrała innych skojarzeń ;)
    także foć, foć...

    (btw. śliczny wig, skąd?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      haha, za dużo SPN :D <3 chciałabym go (ją) pokazywać często, ale może jak bedzie mieć jakąś stylizację gotową (inne włoski, inne ciuszki i inne oczy, bo na razie wszystko od Odi)
      Co do wiga, to stąd:
      http://www.ebay.com/itm/M-Style-6-7-bjd-BOBO-wig-YOSD-1-6-/220991265539?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33741b1b03
      Ale z góry mówię, kupowanie u tej osoby to troszkę jak kupowanie kota w worku XD;

      Usuń