czwartek, 14 czerwca 2012

Niemożliwe? Nic nie jest niemożliwe! // Impossible? Nothing is impossible!

[PL] Moja poprzednia notka zniknęła. Nie wiem czemu, nie wnikam w sumie, może jakiś bug (oby się nie powtarzały jak na pingerze). W każdym razie zachwycam się tym, ze można rysować na tablecie. Wcześniej byłam przekonana, ze to niemożliwe, ale jednak byłam w błędzie i się da! No spójrzcie sami. 

+++

[ENG] My previous note disappeared ;_; I dunno what happend. Blogspot bug? Anyway, to not double things I'll just say that I am in ave about how I can draw on tablet *___* Earlier I thought that it's impossible, since it's not a graphic tool but it seems I was wrong and nothing is impossible! Take a look. 





3 komentarze:

  1. :D no, na ipadzie można całkiem fajne rzeczy zrobić. A jakiego programu używasz? Ja testowalam paper53 i sketchbook express, ale każdy z nich ma coś co mi nie pasuje D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można *_*
      Ja rysuję głównie na procreate. Bardzo fajna aplikacja, kosztuje niewiele, a się sprawdza :D Ma masę narzędzi, rysików, piórek i pędzli.

      Usuń
    2. O, dzięki. Idę o sprawdzić co to to procreate :D

      Usuń