Laugh or not but I have never used Aliexpress before. (I always prefered eBay or private shopping services that can handle taobao.) Until I found nice heart shaped bag.
Stock picture from >>that auction<<
With a bit of a struggle, I decided to register on Aliexpress and place an order. It was on Jan 31st, so quite some time ago. At begining of February there was a China New Year's celebration, so I was kind of prepared to wait bit longer. Almost 3 weeks passed and seller claimed, that he sent bag on Feb 18th. He gave me tracking number which did not work. I waited until two days ago, stil hoping that I will receive my item. But I lost my patience, after I messaged seller with questions and he didn't even bother to answer. Now I have opened dispute and hopefully will get my monies back. If not, I will get angry. Seriously.I got used to waiting for the things I buy online, . Yet this is the first time I have situation like this, buying anything lolita related. I am also extremly sad, that my adventure with Aliexpress finished like this. Bad luck. And now, I need to get my bag from somewhere else!
Ja kupiłam sobie strój cosplayowy i ładnie przyszedł, znajome u tego samego sprzedawcy dostały inny kolor i najpierw się wykłócał, że zielony to niebieski, ale jak otworzyły dysputę, to od razu wysłał inny towar. Kupiłam teraz też strój i perukę - peruka przyszła szybciutko i jest naprawdę fajna, na strój czekam i zaczynam się stresować, ale może ruszy w końcu (tracking działa przynajmniej).
OdpowiedzUsuńJak tracking działa, to powinno być ok. U mnie tracking niby był, ale nie działał, więc ostatecznie wniosłam o zwrot pieniążka i ten zwrot dostałam. Niestety to oznacza, że dalej nie mam torebki różowej, a zamówić nie moge, bo za chwilę przeprowadzka.... faken XD;
Usuń